Cases

TOUR DE TIETEMA WINT SPONSORRING

Samen met Bas Tietema hebben we in korte tijd gas gegeven op de ontwikkeling en uitvoering van Tour de Tietema. Partnerships en content vormen de basis van een fijne samenwerking met Bas, producer Josse Wester en cameraman/ editor Devin van der Wiel. Een frisse en vernieuwende kijk op de Tour de France. Video's voor wielerliefhebbers, jong en oud, waarbij Bas iedere dag een epische wens of een uitdagende opdracht uitvoerde van zijn wielervolgers. Inmiddels is het bereik via socials 6.000.000(!) waarvan inmiddels bijna 1 miljoen op zijn YouTube kanaal. De wielerliefhebbers wisten zijn kanaal snel te vinden.Tour de Tietema heeft 25 november jl. de SponsorRing gewonnen in de categorie Smart Budget.
Abonneren kan op Youtube TourdeTietema


TOUR DE FRANCE Hospitality & VIP Arrangementen

Je beste relaties laten genieten van het allerhoogste in wielersportbeleving. Een paar dagen te gast zijn bij een Tourploeg Met overnachting en diner in Teamhotel, meet & greet met de renners, kijken hoe de mechaniekers de fietsen in opperste paraatheid brengen om vervolgens in de VIP shuttle de renners te volgens tijdens de etappe.
Wij zijn partner van een aantal prof teams. In het wiel van het Deuceuninck Quick-Step Floors Cycling Team of Team Jumbo-Visma; we maken het graag mogelijk.

'Zo dichtbij de renners, midden in de koers van de Tour de France; het was onvergetelijk!'

Tourstart was in Brussel met de meest exclusieve Hospitality VIP locaties aan het tijdritparcours.
Beleef met jouw relaties 100% wielrennen in de VIP Shuttle van o.a Team Deceuninck-Quick Step of Team of Jumbo-Visma.
Info T 035 628 8400 mirjam@sportclinics.nl


Sponsoring - A.S.O. partnership

Sinds ons partnership met de Tour de France organisatie hebben we succesvolle partnerships gesloten. O.a. DHL, Stork en ABUS hebben volop relatiemarketingkansen benut met de Tourstart in Utrecht, Brussel en jaarlijks tijdens Parijs Roubaix.


Trainingstraject - Vitaliteit op de werkvloer

Vitaliteit begint met rustig ademhalen.
We bieden een 30 dagen online programma voor iedereen. Als een ultiem sportief doel deel uitmaakt van het vitaliteitsprogramma wordt in 100 dagen vooraf afgeteld. Een begeleid traject met ademhalingsoefeningen van Koen de Jong en wielertrainingen en persoonlijke online schema's van Aart Vierhouten.
100 dagen Sportrusten. In 3 maanden toewerken naar een (gezamenlijke) uitdagende en succesvolle sportprestatie.

Een passend vitaliteitsvoorstel voor jouw bedrijf?
Bel of mail gerust naar T 035 628 8400 of mirjam@sportclinics.nl


Portfolio

Een greep uit een aantal relatiemarketingactiviteiten en sponsortrajecten van de laatste tijd.



  • DHL Express - Hopitality Tour de France - Tourstart Brussel

  • 5e SLTN Interaccess - jaarlijks SLTN FietsClassic

    Reportage 5e SLTN Fietsclassic met Joop Zoetemelk en Bernard Hinault

    'Fietsen is populair.
    Het is steeds makkelijker het event snel vol te krijgen.
    Klanten vragen of ze er volgend jaar weer bij mogen zijn'

    Lex Erades - Vice President Services
    SLTN Interaccess

  • De Brauw Blackstone Westbroek - jaarlijks De Brauw Wielrenclinic

    Wij vonden het helemaal geweldig en hebben alleen maar positieve reacties gehad! Nogmaals dank voor alles!
    Maud Akkerman - Client Event Manager
    De Brauw Blackstone

  • H&L Accountants - Vitaliteit - Jaartraject personeel Stelvio beklimming

  • ABUS - International Sales meeting Germany - Cycling Clinic

  • ONE Energie - Jaartraject - Trainingsclinics en div. wielerevents

  • CIOnet - IT Leaders Cycling Challenge - jaarlijks fietsevent - netwerkbijeenkomst
    Leontien van Moorsel sprak over ondernemen na je topsportcarrière. Video CIONET 7e IT Leaders Cycling Challenge

  • Lexence - relatiemarketing Posbank - Joop Zoetemelk

  • Xebia - vitaliteitstraject - training Stelvio

    Xebia greep, naast de 100 dagen Sportrusten, ook de uitdaging aan om in voorbereiding op de Italiaanse Stelvio beklimming met een hartversterkende, coole dagelijkse training van 30 dagen 'koud douchen. Een minuut in een ijsbad maakte deze cool challenge compleet. Cool Challenge vooraf Stelviobeklimming

  • DHL Express - Jaartraject personeel

    'Fit to wear yellow program' voor gezonde medewerkers; niet alleen op de werkvloer maar ook privé. Fitte medewerkers presteren nu eenmaal beter.'
    Cees de Lange - Vice President Operatons
    DHL Express

    Video Vitaliteitsprogramma - Fit to wear yellow

  • ABUS - Sponsorpartnership ASO - Parijs Roubaix

  • Maserati - Ride with Style - sponsorpartner KlimClassic & Gerrie Knetemann Classic

    'Als stijl belangrijk is bij het fietsen, dan speelt het ook een rol bij de keuze voor een auto.'
    Peter Denton - Region Manager North Europe
    Maserati

  • SLTN - Hospitality Tour de France - Quick-Step

  • Stork - Hospitality Tour de France
    Video Hospitality Tour de France Utrecht

  • DHL Express - Sponsor Tour de France - 'winners wear yellow'
    Video Tourkaravaan & Hospitality Tour de France Utrecht

  • ASO - sinds 2015 Dutch licensed partner Tour de France